Brunott gaat weer open. Speciaal voor jou!

Let op: de informatie in dit bericht is inmiddels verouderd. Bekijk de meest recente artikelen voor actuele kennisgeving.

-----

De kans bestaat dat je – in quarantaine - een mooi sieraad of horloge hebt gespot in onze webshop, of dat je op zoek bent naar een juweel voor een bijzondere gelegenheid. Wil je graag door ons geholpen en geadviseerd worden bij het maken van een keuze, of simpelweg kijken hoe het artikel bij je staat vóór je tot aankoop overgaat?

Goed nieuws! Na een sluiting van drie lange weken gaan wij weer open. In Rotterdam voorlopig enkel op afspraak, de winkel in Capelle is zonder afspraak te bezoeken. Om te kunnen garanderen dat je bezoek aan onze winkel veilig en volgens de richtlijnen van het RIVM verloopt, hanteren wij strikte *maatregelen.  

Ook voor het brengen en ophalen van reparaties, of het uitzoeken van trouwringen ben je altijd van harte welkom!

Je kunt jouw afspraak voor de winkel in Rotterdam eenvoudig inplannen op onze website!
Houd er rekening mee dat de winkel in Capelle gesloten is op zondag en maandag, en dat hier geen koopavond is.

De 15% korting op alle sieraden, horloges en accessoires is zowel in de webshop als in de winkel van toepassing!

Pas goed op jezelf en je omgeving, hopelijk zien we elkaar snel!
Team Brunott

 

 

* Algemene voorzorgsmaatregelen in onze winkel

In deze winkel zijn maximaal 6 klanten tegelijkertijd welkom. (In Capelle 2)

  • Blijf thuis als je verkouden bent of griepklachten hebt. Vraag familie of buren om je boodschappen te doen. Of bestel deze online.
  • Kom zoveel mogelijk alleen naar de winkel (maximaal met 2 personen).
  • Houd 1,5 meter afstand van ons winkelpersoneel en anderen. Ook vóór de winkel.
  • Raak alleen het product aan dat wij u aanreiken.
  • Betaal met pin of contactloos.
  • Volg altijd de aanwijzingen op van ons personeel.

Extra hygiënische maatregelen in onze winkel

In het belang van onze klanten en ons personeel houden wij ons aan het Protocol Verantwoord Winkelen. Vanwege de aard van ons product en onze dienstverlening treffen daarnaast wij ook extra hygiënische maatregelen. Wij vragen al onze klanten vriendelijk doch dringend om hieraan mee te werken. Wij rekenen op je begrip.

Wij vragen het volgende:

  • Ontsmet je handen bij binnenkomst met de daarvoor aanwezige ontsmettingsmiddelen.
  • Nieuwe batterijen: plaats het horloge zelf in het aangereikte zakje, na drie dagen ligt je eigendom weer klaar om af gehaald te worden.
  • Reparaties: plaats je sieraad of horloge zelf in het aangereikte zakje.

Wij prikken voorlopig geen gaatjes.

 

Anouk Goedegebuur