Klantenservice

Company details

Brunott Juwelier
Oude Binnenweg 45
Rotterdam
Brunott Juwelier
Koperwiek 67
Capelle a/d IJssel
BTW: NL809577550B01
KVK: 24314027
IBAN: NL80 INGB 0657 5221 98

Neem contact op

* Deze velden hebben wij nodig om uw bestelling goed te verwerken

Veelgestelde vragen

1. Betalen
1.1 Op welke manieren kan ik mijn online bestelling betalen?

Het betalen van een online bestelling kan op maar liefst 7 manieren. Hier vind je alle informatie over de verschillende betaalmethoden.

2. Webshop
2.1 Hoe kan ik een (gratis) Brunott-account aanmaken?

Met een persoonlijk Brunott-account kun je eenvoudig en snel bestelling plaatsen in onze webshop. Je kunt hier ook terecht om de status controleren van je reparatie of je besteloverzicht in te zien.

Een persoonlijk Brunott-account aanmaken kan via onderstaande link.

Inlogaccount maken.

2.2 Ik ben mijn wachtwoord vergeten! Hoe kan ik deze opvragen?

Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je deze zelf via onze inlogpagina resetten. Volg de link waarin staat dat je je wachtwoord kwijt bent. Als je hier je e-mailadres invult sturen wij vervolgens een link naar de omgeving waar je een nieuw wachtwoord kunt kiezen.

Hier kan je een nieuw wachtwoord aanvragen. 

2.3 Zijn mijn gegevens bij Brunott in veilige handen?

Brunott heeft de nodige maatregelen genomen om gegevens te beschermen. Alle gegevens worden in beschermde omgevingen bewaard en zijn alleen toegankelijk middels een jouw e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord. Bovendien is de website beschermd met SSL

2.4 Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Je account verwijderen kan je niet zelf. Hier heb je onze hulp voor nodig. Wanneer je ingelogd bent in je account kan je vanuit je dashboard een ticket aanmaken. Vraag hier of we je account willen verwijderen en hier zullen we binnen de 48 uur gehoor aan geven. Uiteraard krijgt u bevestiging van het verwijderen van uw account. 

3. Winkels
3.1 Waar vind ik de fysieke winkels van Brunott Juwelier?

Brunott Juwelier heeft naast de webshop een fysieke winkel in Rotterdam en in Capelle aan den IJssel. Kijk voor de volledige adresgegevens op de contactpagina.

3.2 Wat zijn de openingstijden van de Brunott Juwelier-winkels?

Voor een overzicht van de openingstijden van de fysieke Brunott-Juwelier winkels verwijzen we je graag naar de pagina openingsuren.

4. Bestellen
4.1 Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Na het afronden van je bestelling ontvang je binnen enkele minuten een bevestigingsmail. Als dit niet het geval is, kan het zijn dat deze in je spambox terecht is gekomen. Het kan ook zijn dat je een fout e-mailadres hebt opgegeven. Neem dan contact met ons op.

4.2 Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?

Het is uiteraard mogelijk om vanuit het buitenland een bestelling te plaatsen in de webshop van Brunott. Bij minimale besteding van €100,- wordt de bestelling gratis afgeleverd op een adres in Nederland of België. Voor bezorgingen adressen buiten Nederland of België variëren de verzendkosten.

4.3 Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wanneer je inlogd in je account kan je binnen je dashboard naar "mijn bestellingen" gaan. Hier kan je de bestelling annuleren door op de knop annuleren te klikken. 

4.4 Hoe kan ik een bestelling plaatsen in de webshop van Brunott Juwelier?

Bestellen in de webshop van Brunott is uiterst eenvoudig. Voor een overzichtelijk stappenplan verwijzen we je graag naar de pagina bestelprocedure.

Onze winkels

Onze koffie staat altijd klaar!

Rotterdam

Oude Binnenweg 45, 3012JA Rotterdam

+31 10 411 66 15
Capelle a/d IJssel

Koperwiek 67, 2903AD Capelle a/d IJssel

‭+31 10 450 33 47‬
Contacteer ons